woensdag 1 augustus 2012

Artikel: Gezichtsscrub Carrefour Bio.

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over een gezichtsscrub van Carrefour Bio. Ik schreef al eerder een artikel over een maskertje hiervan.
Ik ga aan de hand van foto's meer vertellen over de scrub.

 Er zit 75 ml in de scrub en hij is afkomstig uit biologische landbouw, dat klinkt goed! Een nadeel: de geur. De scrub heeft een munt en anijs geur en het ruikt heel sterk. Ik vind de geur dus niet echt lekker.
 De ingrediĆ«nten, als je iets niet goed kan lezen vraag het dan maar in de comments. Gebruik: Een/Twee keer per week aanbrengen op een zuiver gelaat aanbrengne, ogen vermijden. Zacht masseren en avervloedig afspoelen met water.

                                            Op mijn hand.
Op mijn gezicht. Ik vind het een milde maar toch fijne scrub. Hij irriteert niet of laat geen rode vlekken achter. Wel jammer dat er weinig scrubdeeltjes inzitten.
Zo dit was het alweer! Ik vind het een fijne en milde scrub, wel jammer van de sterke geur.
XXNena


Geen opmerkingen:

Een reactie posten