donderdag 18 juli 2013

Essence Ticket to parasdise Limited Edition Shimmer powder!

Toen ik hoorde dat de Essence LE Ticket to paradise uitkwam was ik meteen al enthousiast over de shimmer powder! Ik vond hem er ten eerste heel mooi uitzien en toen ik swatches zag was ik ook helemaal verliefd op de gouden glans!


Zo ziet de poeder eruit: Redelijk basic zwarte verpakking met een doorzichtig deksel.
De kleur is 01 Tropical heat. Er zit 10 gram in het product en is 24 maanden geldig!
Op de swatch zie je duidelijk de gouden kleur, de mooie glans en glitter is niet heel zichtbaar maar die zie je in het echt wel goed!
Hier zie je het mooie patroon: het zijn eigenlijk een soort bloemen en  bladeren, het ziet er allemaal heel mooi en zomers uit!

Je kan de gouden kleur duidelijk zien! Maar de mooie glans en subtiele glitter is niet goed zichtbaar op de foto maar in het echt zie je de wel echt supergoed! De kleur komt trouwens ook niet zo goed over als in het echt.

Op deze foto zie je de glans op mijn wang!
Ik vind het persoonlijk echt een supermooie shimmer powder/highlighter! Ik kan hem zeker aanraden, hij is nu nog voor €2.99 te koop, maar wees er snel bij want het is een limited editie!
X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten