dinsdag 26 november 2013

Catrice lipsticks 140 Pinkerbell en 250 Matt about pink!


Catrice heeft altijd heel mooie lipsticks, ik kijk dus altijd even bij het Catrice schap als ik in het Kruidvat ben. Deze keer zag ik deze 2 supermooie lipsticks, Pinkerbell wilde ik al langere tijd en over Matt about pink had ik goeie reviews gelezen dus kocht ik beiden! (use the translate bar if you want to read the post in another language!) 

Op deze foto kan je de kleuren zien van de lipsticks, de linkse is Matt about pink en de rechtse Pinkerbell. Beide kleuren zien er al heel mooi en fel uit in de verpakking, maar zijn ze dat nog bij het testen?
En ja, de kleuren zijn ook erg mooi gepigmenteerd! De lipsticks zijn vrij romig. Matt about pink is zoals de naam al doet vermoeden mat en Pinkerbell heeft een blauwe ondertoon, hierdoor lijken je tanden witter! 

Ik ben met beide lipsticks zeer tevreden en ik kan ze beiden aanraden! 
XNena

Deze lipstick zijn in het Kruidvat (of in andere drogisterijen) te koop voor €3.99. 

1 opmerking: