donderdag 14 juni 2012

7 deadly sins of beauty

Vandaag ga ik de "7 deadly sins of beauty"-tag doen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Hebzucht:
Wat is je goedkoopste en wat is je duurste beautyproduct?
Ik heb eigenlijk geen dure producten alles is budget, maar het goedkoopste is waarschijnlijk de Glossy Lipbalm van essence. Zie hier voor review. Ik heb ook nog een lippotlood van Essence en dat kost 50 cent dus eigenlijk is dat het goedkoopst! Het duurste is waarschijnlijk mijn Only You palette, een heel mooi palette met oogschaduw, blush, bronzer en compact powder. (Zie foto)
Bron: http://loveforfashion-lana.blogspot.be/
Woede:
Met welk beautyproduct heb heb je een haat/liefde relatie?
Blush! De ene keer vind ik het supermooi, maar de andere keer is het weer veel te donker en zie ik eruit of ik 40 graden koorst heb! Mijn favoriet is de essence silky touch blush. Zie hier voor artikel.
Gulzigheid:
Wat zijn jouw lekkerste beautyproducten?
Als ik aan lekkere beautyproducten denk, denk ik vooral aan iets dat lekker ruikt! Daarom kies ik de Born Lippy Lipbalm van de Body Shop (geur watermeloen!). Die ruikt heel lekker! Over het algemeen vind ik lippenbalsem een heel leuk product.
Luiheid:
Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?
Haarmaskers! Ik weet dat het goed is om het af en toe te doen, maar het duurt veeeeel te lang voor mij!(Ik heb totaal geen geduld.) Meestal moet het er 5 minuten opzitten, daar heb ik eigenlijk nooit tijd voor! Dus ik doe het maar heel soms.
Trots:
Welk beautyproduct geeft je het meeste zelfvertrouwen?
Mijn gepigmenteerde/gekleurde dagcrème van Nivea.(Zie foto) Het is een soort BB-cream, hij zorgt er voor dat je huid niet te vet of te onrustig wordt. Het lijkt eigenlijk of je niets ophebt omdat hij er heel natuurlijk uitziet! Maar rode vlekken en andere kleine oneffenheden werkt hij op een natuurlijke manier weg.Wanneer ik hem opdoe voel ik me meteen al een stuk beter :-p! (Zie foto hieronder)
bron: http://www.snowwhiteglamour.be/index.php/nivea-pure-effect/

Lust:
Wat vind je het meest aantrekkelijke aan het andere geslacht?
Dit heeft eigenlijk niets met beauty te maken! Maar ik vind het belangrijk als een jongen mooie ogen heeft en mooi haar. Hij moet er ook wel verzorgd uitzien. :-p
Jaloezie:
Welk beautyproduct zou je het liefst ontvangen als cadeau?
Euh...Een mooie lipstick van MAC of een mooi palette!  Dat zou ik wel graag willen! Maar eigenlijk kan je me met eender welk make-up of beautyproduct blijmaken!

Zo dat was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik vond het zelf leuk om te doen!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten