donderdag 28 juni 2012

Artikel: Lipgloss Essence.

Vandaag een artikel over een lipgloss van Essence. Ik heb hem in de kleur "Nude Candy". Ik wilde hem graag eens proberen omdat ik het toch wel een mooie kleur vond, hij kost 1.79 euro en ik dacht: 'Ja, als het me niet bevalt dan heb ik er toch niet al te veel geld aan uitgegeven.' Oké, laten we eens naar de foto's kijken!


Zo tot hier toe ziet alles er nog mooi uit...
 Oké, bij de foto hierboven is alles nog mooi, maar als je de onderste foto bekijkt zie dat het bij mij gewoon echt niet mooi is! Ik vind de dekking gewoon niet goed! Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik heel goed gepigmenteerde lippen heb en dus sta ik gewoon niet met nude!
Maar ik probeerde hem eens over een lipstick te doen, dat was wel mooi! Hier draag ik hem over Hema Longer Lasting Lipstick 01. Ik ben toch blij dat hij hierover wél mooi is!
Zo dat was het alweer, ik hoop dat jullie dit artikel leuk en interessant vonden!
Nena <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten