maandag 25 juni 2012

Artikel: lipsticks Catrice!

Vandaag een artikel over 2 heel mooie Catrice lipsticks! Ik vind ze beide heel mooi, ze ruiken lekker, hebben veel pigment én zijn nog eens goedkoop ook! Ik heb ze eigenlijk vrij laat ontdekt, telkens als ik er een zag liggen dacht ik: "Nee die staat mij niet!" of  "Die is toch wel heel opvallend!". Maar uiteindelijk heb ik deze dan toch gekocht en ik ben er heel blij mee!

Als eerste kocht ik er een van de Ultimate Shine lipsticks:


Dan kocht ik ook nog een van de Ultilmate Color lipsticks:


Beide naast elkaar:

Nu kan je duidelijk het verschil zien tussen de 2! De rechtse is meer neon en koraal terwijl de linkse meer wat zachter en donkerder is!
Ik vind het beide heel fijne en mooi lipsticks! Zeker een aanrader!
Nena

Kenden jullie de Catrice lipsticks al? En vinden jullie ze ook zo mooi?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten