vrijdag 29 juni 2012

Artikel: Nagellak HenM.

Vandaag een artikel over een  nagellakje van de HenM! Ik vind het zelf een heel mooi lakje en ik vind het eigenlijk ook wel speciaal, het is paars en heeft een mooie shimmer. Het heet 'Purple Glitter' en kost maar 0.95 euro! Het is ook echt wel een miniflesje.
Foto's en swatchen:


Hier zie je het kwastje, de camera heeft meer scherpgesteld op mijn en niet op het kwastje...
                                         Hier kan je duidelijk zien hoe klein het potje is!
Hier moet ik even bij vertellen dat ik op de eerste nagel 1 laagje aan heb, op de tweede nagel 2  laagjes en op de derde 3. Ik begon van links naar rechts. Op de uiterst rechtse nagel heb ik er een lichtroze nagellak onder gedaan.

Zo dat was het alweer, ik vind het zelf een heel mooi lakje en vind de kleur na 2 laagjes persoonlijk het mooist.
Liefs,
Nena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten