zaterdag 2 juni 2012

Big Nailpolish Review/Artikel: Essence.

Vandaag een groot artikel (vooral foto's) van veel nagellak! Ik heb het opgesplitst in verschillende delen want anders waren het er te veel! Ik heb een tijdje geleden alle nagellak uit mijn stash gefotografeerd en die wil ik jullie allemaal laten zien! Ondertussen heb ik weer verschillende nieuwe potjes aangeschaft dus ik laat niet echt ALLES zien. Maar zoals ik al zei heb ik dit een tijdje geleden gedaan.
Alle potjes:


 Blauwe tinten:






Gele tinten:






Rode tinten:



"Specialere" nagellakjes: van links naar rechts: multi dimension, cracking topcoat, express dry drops.
 Multi dimension:

 Cracking topcoat:

 Dry drops:

Zo dat waren weer veel foto's! Ik heb geen swatchen laten zien omdat dat veel werk is en je de kleur wel vrij goed ziet! Verder vind ik dat ze allemaal goed lakken, maar je kan best altijd 2 lagen dragen.
Nena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten