zaterdag 28 juli 2012

Terug van Kamp!


Ik ben terug van juwelenkamp! Dus jullie krijgen elke dag weer een artikel te zien. Het was heel leuk op juwelenkamp, ik heb verschillende juwelen gemaakt, die ik allemaal heel mooi vind.
Ik ga  nog een artikel maken over de mooiste juwelen die ik heb gemaakt en kort vertellen hoe je ze kan maken en wat je allemaal nodig hebt enzo.

Voor mensen die dit ook zouden willen doen nog extra info:
Ik heb dit kamp via Sporta gedaan. Het kost wel vrij veel (iets minder dan 300 euro) maar daarbij is alles inbegrepen (overnachting, eten, materiaal om juwelen te maken enz..) Het is dus zoals ik net al zei met overnachting bij. Dit kamp was in Oostmalle maar ik denk dat er op andere plaatsen (misschien ook in Nederland) ook wel kampen zijn maar dan moet je eens op hun website  kijken.
Liefs                                                                          
Nena

Bron foto.

3 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaaaj, welkom terug! :) Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk zo'n kamp! Je hebt het vast erg naar je zin gehad ;-)

    PS: heb jij de ByBeautyBloggers.nl community al ontdekt? Neem snel even een kijkje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen