woensdag 8 augustus 2012

Artikel: Hema Body Scrub Jip en Janneke.

 Ik keek daarnet even in mijn geposte berichten en zag dat ik nog altijd geen artikel over deze body scrub van de Hema had geschreven! Terwijl ik hem al zeker een maand geleden kocht! en eigenlijk is het een heel goeie scrub, wel vrij ruw maar met heel veel scrubdeeltjes! Dit had ik echt niet verwacht van een simpele scrub van Jip en Janneke. Hij koste ook helemaal niet veel, €2.75. Dus als je hem tegenkomt zou ik hem wel aanraden! Ik denk dat hij misschien wel wat ruw is voor mensen met een gevoelige huid.
                                          Hier heb ik hem op mijn hand gedaan.

                                          Nog een beetje informatie over de scrub.
Zo dat was het alweer, ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten