vrijdag 10 augustus 2012

Artikel/ Review: Vaste shampoo

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over een vaste shampoo die ik een tijdje geleden in een Biologish winkeltje bij mij in de buurt kocht. Ik heb hem nu al heel lang gebruikt en ben er echt fan van. Ik begrijp wel dat je dit merk en exact dit stuk shampoo niet zo snel zal vinden maar....Lush heeft ook vaste shampoo dus ik zou daar eens een kijkje gaan nemen!
Dit is de shampoo in de verpakking, ik heb er een voor vet haar.
Zo ziet hij eruit uit de verpakking. Je krijgt er ook een plakhaakje bij zodat je het in je douche/bad kan bevestigen.
Nu zal je je misschien afvragen hoe je dat moet gebruiken, nu eigenlijk is het heel simpel: Je maakt je haar goed nat en zeept het stuk over je hoofd, naargelang hoe dik of vet je haar is zeep je iets langer. Daarna masseer je nog een beetje met je handen en spoel je het goed uit.

Zo dit was mijn  artikel alweer, ik moet wel nog even vermelden dat dit stuk 6 euro kost. Wat wel meevalt van prijs vind ik, want je komt er vrij lang mee toe en je hebt ook geen flesafval. Dus het is ook nog beter voor het milieu!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten