maandag 6 augustus 2012

Nagellakje Biocura 04 Fuchsia.

Vandaag een artikel over een mooi fuschia nagellakje van Biocura. Het kost 2.49 euro en is te koop in  de Aldi. Ik ga aan de hand van foto's meer vertellen.

 Het zit in een doosje als je het koopt, er staat ook vanalles op:
 Ik heb het in de kleur 04 Fuchsia.
 Biocura belooft vanalles: Hij droogt (zoals elke nagellak denk ik) niet extra snel ofzo, heel veelk merken beloven dat maar meestal is dat niet zo. Bestand tegen stoten en krassen: Hallo! Als je met je nagel ergens tegen stoot is er een stukje af! Dat heb je altijd. Hij geeft wel een egaal en inbtenszief kleurresultaat maar je moet wel 2 laagjes opdoen voor een mooie dekking.
Nog even de ingrediënten en dan gaan we over naar de swatchen. Als je iets niet goed kan lezen kan je altijd achter vragen maar echt heel belangrijk is dat niet.
Ik heb een vergelijkende swatch gemaakt: links: een lakje uit een kindermake-updoos (ja ik weet het, maar toch is het mooi!), rechts het Biocura lakje: veel shimmer, dekt wel pas goed na 2 laagjes, mooie glans.
Zo dit was het alweer, ik ben zelf blij met dit kleurtje!
XXNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten