zaterdag 1 september 2012

Shoplog: Kruidvat 16 augustus.



Vandaag heb ik weer een shoplog voor jullie! Ik ging een paar dagen geleden naar het Kruidvat, ik ging eens kijken naar de nieuwe dingen van Essence en Catrice, daar heb ik eigenlijk niet zo veel van gekocht, wel vond ik heel veel "oude" producten van Essence en Catrice, die uit het assortiment gaan! En met heel veel korting! Kijk dus maar snel mee naar alles wat ik kocht! Hier rechts kan je alles zien.
Ik ga natuurlijk alles apart reviewen en testen.
Even opnoemen wat ik allemaal kocht:

Zonder korting:
-Coverstick Essence €1.99
-Nagellak Catrice Oh My Goldness! € 2.69 (prijs is verhoogd :-( )
- Lipstick Catrice Get the nudes paper! €3.99

Met korting :-):
-lipgloss Catrice Peach Boy € 0.50 of €1, weet ik niet meer.
-Mascara Max Factor (mini/sample) €1
-Blush Catrice  050 Apricot Smoothie € 0.50
-Mono donkerpaarse oogschaduw Gosh €1 (op de naam plakte een sticker en toen ik die eraf trok, trok ik de print en naam er ook af)
-Oogschaduw Essence 50 Delirious Show €0.80
- Skin Finish Compact Powder Catrice €1
-Oogschaduw Catrice 270 Grey's Philosofy €0.50
-Oogschaduw Catrice 110 Gilbert's Grapefruit €0.50
-Oogschuw Trio Gosh TR21 Crystal Waters €2.50

Zo dit was het alweer, dit was alles wat ik hem geshopt. Ik ben heel blij met alles en ik had nooit gedacht dat ik nog zoveel leuke dingen in de kortingsbak zou vinden!
XX
                                 Vind jij soms leuke dingen in de kortingsbak?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten