vrijdag 28 september 2012

Technic Electric Beauty Palett.

 Goedgepigmenteerde oogschaduws vinden is niet altijd makkelijk, zeker niet als je voor felle kleuren wil gaan en je niet teveel wil uitgeven. Dat dacht ik tot ik het Technic Electric oogschaduw palette tegenkwam! Dit is een prachtig oogschaduwpalette met felle kleuren die goed gepigmenteerd zijn. En hij kost maar €3 in de Bart Smit, een koopje! 
Dit is de verpakking: mat zwart met een felle print.
Dit zijn de oogschaduws: er zit een plastic hoesje op als bescherming.
Mijn palette is spijtig genoeg gebroken! Maar ik heb met mijn vingers terug een beetje in vorm geduwd! Dat ging vrij makkelijk omdat het een soort creamy oogschaduws zijn.
Er zit ook een grote spiegel en een sponsapplicator bij.
 Dit zijn de eerste 4 kleuren: een geel, een roze, een oranje en een koperkleurige tint.

 De volgende 4 kleuren: 2 roze, een groene en een lichtblauwe tint.

 Als laatste zitten er 4 blauwe en paarse tinten in het palette.
Alle kleuren zijn prachtig gepigmenteerd en heel leuk om looks mee te nemen. Ik zou het palette zeker aanraden!
Ik zal nog even de voor- en nadelen opsommen:
Voordelen:
-Mooie goed gepigmenteerde kleuren
-Makkelijk verkrijgbaar
-Prijs, €2.99
Nadelen:
-Ik kan eigenlijk geen nadelen bedenken! 
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten