dinsdag 2 oktober 2012

Artikel: Pigments Essence.

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over een geweldige nieuwe lijn van Essence! Namelijk de Color Arts lijn! Wat betekent dat Essence pigments en toebehoren heeft uitgebracht. Ik ben over heel tevreden over de kwaliteit en prijs. Dus vandaar dit artikel!  sowieso kun je van pigments wel verwachten dat ze schitterend gepigmenteerd zijn alleen berengen z 

Sowieso kun je van pigments wel verwachten dat ze schitterend gepigmenteerd zijn alleen berengen ze moeilijk aan omdat het echt losse poeder is. Maar daarom bestaat er ook een eyebase! Dit meng je met een beetje pigment waardoor het vloeibaar(der) wordt en makkelijker is aan te brengen.  Zoals je op de swatch hieronder kan zien is hij doorzichtig.


Ik heb 2 pigments gekocht. Eén koperkleurige en één blauwe tint.

Er zit ook een beschermfolie(tje) op en dat is wel goed, want anders zit er al pigment in de dop.

Hier kan je de swatch(en) zien, zoals je ziet zijn ze prachtig gepigmenteerd, het zijn dan ook pigments ;-).
Op de onderste foto kan je zien dat ik de blauwe tint wat meer heb vervaagd.
Ik ga nu even kort uitleggen hoe je de pigment met eye base kan gebruiken:
Je doet een beetje van de eye base op je hand en dan schud je een beetje van het pigment erbij. Dan kan je kiezen of je een pencil brush (oogschaduwkwast met synthetische haartjes) of je vingers gebruikt om de oogschaduw te mengen en aan te brengen.
Zo! Dit was het alweer! Ik ben erg tevreden met deze pigments en ik ga er misschien nog een look mee maken.
XX




Geen opmerkingen:

Een reactie posten