zaterdag 13 oktober 2012

Style Yourself Boek.

Voor mijn verjaardag kreeg ik het boek Style Yourself. Ik vind het zelf een leuk boek en je kan er leuke  fashion tips en inspiratie uithalen.
Dit is de buitenkant van het boek. Een leuke cover vind ik.
Als je het boek opendoet heb je een inhoudstafel.
 Er staan ook af en toe inspiratiefoto's in die er altijd heel leuk en fel uitzien., er staat ook altijd uitleg geschreven door fashionbloggers.
 Hier staan dan tips over hoe je je garderobe kan opbouwen, er staan een aantal basic dingen die je best in je kledingkast moet hebben , ik zou het toch maar met een korreltje zout nemen. ;)
 Hier zie je verschillende soorten accesoires.
 De volgende 2 pagina's heb je eigenlijk per kledingstuk: allereerst de bovenste pagina: hier staan telkens de lengtes en modellen van het kledingstuk met benamingen. Dan op de pagina hieronder: hier staan telkens welke soorten er allemaal van dat ene bepaalde kledingstuk zijn.
Een leuk boek dus voor mensen die van fashion houden!
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten