donderdag 17 januari 2013

Opgemaakt November-December.

Vandaag heb ik weer eens een opgemaakt voor jullie. Het zijn deze keer niet heel veel producten maar toch de moeite om even te laten zien!
Lipbalsem cupcake: Hij plakte een beetje en gaf een lichte roze glans verder was hij niet heel verzorgend of speciaal. Het was wel een schattig dingetje maar daar blijft het dan ook bij.



Essence nail art express dry drops: Ik ben fan! Mijn nagellak droogde sneller en bleef langer zitten. Zeker een aanrader!
The color workshop bronzer: Het was een mooie glanzende kleur, hij gaf een mooie gloed op je wangen, ik vond het een mooie bronzer! Zoals je kan zien, is hij gevallen en was hij ook bijna op.
Whoe, wat is er met deze foto gebeurt ;-)?
Essence Pure Skin wash gel: Hij reinigde wel goed en diep maar was nogal ruw en aggresief, hij prikte soms heel erg dus dat was wel een minpunt.
Hema Your face needs me too! matterende gel-crème: Hij was lekker gelly en smeerde makkelijk uit, hij matteerde wel een wel beetje en kalmeerde en hydrateerde vooral goed!

Ik denk dat ik alles wel opnieuw zou kopen behalve de lipbalsem omdat ik er al veel heb en deze niet zo bijzonder is.
X

2 opmerkingen: