donderdag 24 januari 2013

Shoplog: Action, Zeeman, Veritas, Hema en H&M.

Shopaholic
Hey, een tijdje geleden ben ik naar de Action, Hema, Veritas, Zeeman en H&M geweest. Ik wilde er graag nog een shoplog van laten zien dus dat doe ik vandaag, ik heb vrij veel gekocht maar zoals jullie wel weten was het solden (en nu nog steeds) en is de Action sowieso heel goedkoop dus heb ik niet echt veel geld moeten uitgeven, wat altijd leuk is natuurlijk J.


Dit is alles wat ik in de Action kocht:  2 pakjes Onyx reinigingsdoekjes, brush pens (soort schilderstiftjes), Max long lasting lip colors (kleurtjes soft en hot pink), Max 2 pakjes van 2 lipsticks (kleuren, pakje 1: Cherry red en Warm Wine, pakje 2: Hot Pink en Fabulous orange), Max nagellaksetje met 6 kleuren, Onyx 2 maskertjes (1 met komkommer en 1 met perzik en noten) en een schaar.  Alles kostte rond de €1.

Dit kocht ik in de Hema: stickertjes ( €0.50 per vel) en een haarelastiek met strik (€3).

In de Zeeman  kocht ik: glitters in buisjes, glitterpennen, glitterlijm en stickertjes. De prijzen liggen rond de €1 à €2.

Dit kocht ik allemaal in de Veritas: haarlintje (€0.20), buisjes glitter (€0.20 per stuk), buisje knoopjes letter “N” J (€1), diadeem (€0.20), roze plastic riem, dezer vond ik gewoon grappig voor carnaval ofzo niet voor dagelijks te dragen hoor (€2)

Als laatste wat ik in de HenM kocht: mintgroen blousje, roze top en oranje kleedje. Alledrie €7 per stuk. Roze en gele handschoenen (€ 4.95 voor de twee).

Zo dat was het alweer, ik ga over de Action zeker nog reviews schrijven en misschien doe ik nog wel eens een OOTD met een van de kleingstukken.
XNena.

4 opmerkingen:

  1. Wow girl, dat is pas shoppen! Heerlijk! Leuke items heb je gekocht. Glitters, ah.. me like!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker budgetshoppen! Al je haartuttels zijn erg leuk, vooral dat elastiek met strik is handig en veel creaspullen!

    BeantwoordenVerwijderen