zondag 17 februari 2013

Shoplog: Turnhout: Kruidvat, Wibra en meer!


Ik was vorige week bij mijn oma in Turnhout en daar heb ik een aantal dingen gekocht.

Ik ben naar het Kruidvat,  de Wibra en plantencentrum Proost-Van Gorp geweest.  Je zou nu denken: Huh, een plantencentrum?!  Ik heb geen planten gekocht maar wel kaarsjes, 3 geurkaarsjes en een kaars in de vorm van een taartje! De geurkaarsjes waren 45 cent en het “taartje” 20 cent in de korting!  In de Wibra kocht ik een desinfecterende handgel en een Dr. Van der hoog maskertje, beiden 1 euro.  In het Kruidvat kocht ik een deo van Kruidvat eigen merk in de geur pink flower fresh, een essence coverstick in de kleur 01 matt sand en de essence maximum definition mascara. Ik ga over alles nog een review schrijven behalve over de handgel. Dus die zien jullie later verschijnen!
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten