zaterdag 9 februari 2013

Zeep Yamuna beauty.

Oeioei!! Het is alweer zooo lang geleden dat ik nog iets heb gepost! Maar dat kwam omdat ik veel toetsen en taken had voor school maar nu heb ik vakantie! Dus dan kan ik al vooruit werken met artikels. veel plezeir met het lezen!
Toen ik vorige zomer op vakantie was in Polen kocht ik deze zeep, ik betaalde er toen 2 euro voor op een markt in Gdansk. Ik weet dat dat al best lang geleden is maar toch wilde ik er nog een review over schrijven. Het is trouwens een zeep van 100 gram dus 2 euro is echt een koopje!
Zo ziet de zeep eruit in de verpakking, hij is verpakt in een plastic folie met een sticker erop. Jammer genoeg staat alles in het Pools geschreven dus ik kan niet lezen wat er staat. Ik heb er verder ook geen reviews over gevonden, dus daar kan ik ook geen informatie uit halen.


Ik heb wel op de site gekeken (die ik door google in het nederlands heb vertaald ;-p) en daar stond wel dat alles natuurlijk is en nog een heleboel uitleg, je moet maar eens een kijkje nemen.

Hier zie je dat er meerdere kleuren zeep doorheen zijn, er zitten een aantal witte stukken in. De zeep ruikt ook heel lekker, hij ruikt een beetje naar 'godmother' van Lush. De zeep heeft een zoetige bessengeur die ook wel een beetje snoepachtig ruikt, hij schuimt vrij goed. de geur blijft lichtjes hangen na gebruik maar ik merk daar persoonlijk zelf nooit veel van. Ik ben hier zeker blij mee en als je ergens zo'n zeep tegenkomt zou ik er zeker naar kijken, ze hadden trouwens ook nog andere geuren.
XX


2 opmerkingen: