zaterdag 30 maart 2013

Essence Stay Natural Concealer.

Ik was laatst weer eens opzoek naar een concealer omdat mijn vorige op was (zien jullie nog wel in een opgemaakt) en besloot deze van Essence te kopen. Ik had deze al een andere keer en toen vond ik dat hij er soms niet zo naturel maar eerder een beetje een raar en gaterig effect. Ik wilde hem toch een 2e kans geven en dus heb ik hem voor €2 gekocht.
Dit is de concealer, hij heeft een basic beige verpakking met roze dop en letters.


Ik heb even de tekst op de foto getypt: Essence vertelt dus dat deze concealer imperfecties en donkere kringen bedekt op een naturlijke manier.
Hier zie je de concealer zonder dop, hij heeft een soort kwastje waar de concealer uitkomt als je aan de achterkant draait. Dat kan je nog eens extra op de volgende foto zien.

Hier heb ik hem geswatcht en onderaan uitgesmeerd, hij geeft een lichte natuurlijke dekking en hij smeert ook makkelijk uit, als je een weinig concealer gebruikt heb je inderdaad een lichte dekking maar je kan het ook opbouwen en meer gebruiken en dan heb je een sterkere dekking. Ik ben dus zeer tevreden met deze concealer en gebruik hem regelmatig!
XX

1 opmerking: