woensdag 20 maart 2013

Mode Inspiratie!

Ik heb daarnet een beetje op Tumblr zitten kijken en ik heb een paar mooie outfits gevonden. Vele zijn van fotoshoots of van de catwalk dus het zijn wel designerkleren.
 Dit is de eerste foto, de trui vind ik supermooi, de broek iets minder.
Dit is een redelijk simpele outfit, ik vind de combinatie heel mooi en de rode kleur van het rokje ook.
Dit zijn dan weer iets apartere maar toch heel schattige kleedjes. :)
Dit is echt zo'n baljurk type kleed, dit zou ik zelf niet echt dragen maar wel mooi.
Als laatste, deze ombre-achtige trui, ik vind hem echt supercool en die zou ik zeker dragen. :)
XX

2 opmerkingen:

  1. Zo gaaf die ombre trui! En mooi vintage zijn die twee jurkjes, mis enkel nog de lange handschoenen en hoedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, vooral die ombre trui! Die is echt heel gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen