zondag 31 maart 2013

Paaslook met veel kleurtjes!

 


Het is alweer Pasen! Daarom dacht ik dat het leuk was om een paaslook te maken. Ik heb een kleurrijke look gemaakt voor jullie met mijn Sephora palette. Ik heb een foto van het resultaat gemaakt:


 Op deze foto kun je de oogschaduw al een beetje zien maar het is nogal licht allemaal. Ik heb in mijn ooglook een felle lichtgroene kleur aangebracht, in het midden van mijn ooglid felblauw en aan de buitenkant en een stukje in de arcadeboog een roze kleur. In mijn arcadeboog bracht ik zachtjes een donkerdere  blauwe kleur aan. Op de onderste foto zie je alles nog eens beter!

Hier zie je mijn sephora palette, ik heb hartjes gezet op de gebruikte kleuren!

Ik wens iedereen nog een vrolijk pasen en misschien kan je hier inspiratie uithalen!

X

2 opmerkingen: