zondag 14 april 2013

Essence oogschaduws: Mat beige en lichtpaars!

Ik was laatst op zoek naar een lichtbeige matte oogschaduw. Ik besloot om deze van Essence te kopen voor €1,69.Ik kocht de kleur 22 Blockbuster, matt effect. Toen vond ik in de kortingsbak een oogschaduw van de Snow Jam collectie, ze hadden de 3 kleuren nog en ook de potloodjes maar de lichtpaarse soufflé oogschaduw zoals Essence het noemt vond ik het mooist, deze was €1! 

Hier kan je de 2 kleuren goed zien, de ene is echt een heel mooie matte lichtbeige kleur, ideaal als highlighter. De andere van de Snow collectie is lichtpaars met een shimmery glans. 
Hier kan je de swatchen zien, ze zijn beiden mooi gepigmenteerd. De souffle oogschaduw voelt heel apart en moussig aan, je moet er wel een beetje aan wennen in het begin.
Ik had eerst mijn twijfels over of de soufflé oogschaduw wel goed bleef zitten maar toen ik er over wreef om hen weg te vegen verroerde hij geen vin! Ik kreeg hem geen centimeter opgeschoven maar dat is dus heel positief! Toen ik daarna probeerde om hem met water weg te doen bleef hij ook nog redelijk zitten. Dat is dus een heel leuke verrassing! 
Ik ben met beide oogschaduws heel blij en zou ze allebei aanraden, als je nog een van de Snow Jam oogschaduw tegenkomt zou ik er zeker een meenemen!
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten