dinsdag 30 april 2013

Update!

Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben heb ik al een hele tijd niks meer gepost en dat komt door verschillende redenen.
Ik de laatste tijd nogal veel werkt voor school en heb ik dan ook minder tijd. Ik was gisteren ziek dus toen heb ik ook niet veel kunnen doen. En zoals jullie wellicht al weten stoort het internet de Tv dus dat is ook heel vervelend en daarbovenop heb ik het privé zeg maar ook nog redelijk druk, er zijn heel veel familieleden die verjaren dus veel feestjes wat wel leuk is maar niet als je al zoveel schoolwerk hebt en ook wat vrije tijd wil.
Maar ik ga poroberen om toch regelmatiger dingen te posten al is het iets kleiner want hele grote reviews of dergelijke zal je maar af en toe zien.
Ik hoop dat jullie het niet te erg vinden en tot in een volgend artikel of filmpje!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten