zondag 9 juni 2013

Wishlist!


Ik dacht dat het een keertje leuk was om een wishlist te maken! In een wishlist-artikel laat je dingen zien je graag zou willen hebben! Enjoy!



Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh en Marc Jacobs Daisy Sunrise parfum! Ik vind allebei de flacons er heel mooi uitzien en ik zou zeker een van de deze willen hebben, ik moet alleen nog eens in de winkel ruiken welke ik het lekkerst vind ruiken.

Max Factor Masterpiece Max en Benefit They're real mascara! Deze mascara wilde ik ook al een tijdje proberen, van die van Max Factor heb ik nu een kleintje maar ik heb dat al redelijk lang dus het begint al wat droog te worden, maar ik vind dat wel een heel fijne mascara! Benefit They're real mascara wil ik ook heel graag hebben omdat ik van heel veel mensen hier heel goeie dingen over heb gehoord!

 
Nog meer parfum! Of eigenlijk Body Mist! Deze Body Mist van The Body Shop in Coconut lijkt mij ook heel erg lekker! De andere zijn volgens mij ook geweldig maar de laatste tijd vind ik cocosnoot lekker ruiken dus daarom heb ik deze nu gekozen.

Too Faced blush Sweetheart! Deze had ik al een hele tijd geleden gezien in een preview artikel op een blog (ik weet niet meer welke blog) en ik vond het er echt supermooi uitzien!

 Op muzikaal vlak zou ik dan weer de CD van Icona Pop, Jessie J en The Script in mijn bezit willen hebben! Je moet zeker maar eens nummers van de artiesten beluisteren!
Ik vond het zelf echt superleuk om een wishlist te maken, laat maar weten of jullie dat vaker willen zien!
X Nena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten