maandag 15 juli 2013

Action liglossjes!

Ik vind lipglossjes altijd handig om bij te hebben en zeker als ze in een tubetje zitten want dan zijn ze makkelijk en snel aan te brengen! Ik kon daarom deze Action lipglossjes niet laten liggen, ze waarom ook  heel goedkoop, iets van een 60 of 70 cent denk ik!
De verpakking is trouwens nu zwart (eigenlijk al een tijdje) wat er toch iets duurder en mooier uitziet dan de vorige witte verpakkingen. (Sorry trouwens dat de foto is gedraaid, hij stond wel juist bij photobucket en ook bij het uploaden maar hij is gedraaid toen ik hem toevoegde)


Zo zien de lipglossjes eruit uit de verpakking, de ene is een soort rood-oranje kleur met glitter en de andere een lichtroze kleur. Er zit 10 ml in elk tubetje.
Wat zegt Action over de lipgloss? Max lipgloss verzorgt uw lippen tot diep in de poriĆ«n met Vitamine E en amandel olie. Het maakt uw lippen mooi en glanzend en geeft uw lippen een gezonde uitstraling. 
De lipgloss verzorgt je lippen niet echt heel goed maar ze zien er wel mooi en glanzend uit en ze zien er ook gezond en niet droog of kapot uit dus het klopt ongeveer wat er op de verpakking staat!
Zoals je ziet zijn de glossjes redelijk gepigmenteerd en glanzen ze hard! Op de 2e foto zie je mijn lippen met de rood-oranje lipgloss, dit is een niet heel bijzonder kleurtje maar geeft wel een beetje extra kleur aan je lippen. Op de laatste foto zie je de roze kleur, die vind ik persoonlijk een stuk mooier en specialer dan de vorige, hij is beter gepigmenteerd  maar je moet wel opletten dat je neit teveel aanbrengt anders zien je lippen er nogal bleekjes uit :).
Verder plakken ze wel redelijk hard maar dat vind ik persoonlijk wel goed!
X






1 opmerking: