zaterdag 20 juli 2013

Action Max liglossjes: Kers en aardbei!

 Ik heb nog meer tubetjes lipgloss in de Action gekocht, namelijk deze schattige doorzichtige glossjes met framboos en kersen! Ik denk dat deze zo'n 70-80 cent waren voor een setje wat ik uiteraard een goeie prijs vond en ik vond het zeker het proberen waard!


Wat vertelt Action over de lipgloss?
Max lipgloss verzorgt uw lippen tot diep in de poriën met vitamine E en amandel olie. Het maakt uw lippen mooi en glanzend en geeft uw lippen een gezonde uitstraling. 
Wat is er waar van deze uitleg?
De lipgloss verzorgt je lippen wel en maakt ze een beetje zachter maar echt heel verzorgend zijn ze niet, maar verder drogen ze je lippen niet uit wat ook een pluspunt is. Het maakt je lippen inderdaad mooi en glanzend en je lippen zien er gezonder uit!
De lipgloss is zoals Action zegt 'cruelty free' wat betekent dat ze niet op dieren zijn getest, dit vind ik een  groot pluspunt!
Nu over naar de lipgloss zelf!

Zo zien de tubetjes eruit: ze zijn doorzichtige en hebben allebei een gekleurd dopje, er staat een tekeningetje van een aardbei op de ene en op de andere een kersje!
Op de tweede foto zie je dat er een soort (plastic?) bloemetjes in zitten, dit vindt ik wel een schattig detail!
Ze ruiken allebei ook superllekker, ze verschillen niet heel erg van geur maar toch vind ik de kersen iets lekkerder ruiken dan de aardbei!
Zoals je ziet hebben de lipglossjes een schuine opening, ik vind dit persoonlijk handig werken.
Zoals je aan de swatchen kan zien zijn de lipglossjes transparant, maar dat kon je uiteraard in de tubetjes al zien, verder plakken ze niet en voelen ze fijn en glossy aan! Ik ben zeker te spreken over deze lipgloss, ik kan hem zeker aanraden!
X










Geen opmerkingen:

Een reactie posten