vrijdag 16 augustus 2013

Action magnetische nagellak!

Ik wou al langer eens een magnetische nagellak uitproberen, het is eigenlijk een nagellak die je gewoon als een normale lak aanbrengt op je nagels en vervolgens moet je er een magneetje bovenhouden en dan krijg je een soort patroonje op je nagels! Ik weet niet meer exact hoeveel deze kostten maar het zal ongeveer rond de €1-2 geweest zijn! Lees verder als je wil weten wat ik ervan vind!


Action vertelt hoe je de nagellak moet gebruiken:
-1: Voor gebruik de nagellak goed schudden om het magnetische poeder te activeren.
-2: Breng de nagellak aan.
-3: Houd de magneet 10 seconden 2 mm boven de nog natte nagellak, zonder de nagellak aan te raken.
-4: Aflakken met een transparante topcoat.
 Net als alle andere Action producten zijn deze nagellakjes niet op dieren getest! Dit is een groot pluspunt!
Op deze foto kan je de flesjes en het magneetje zien, ik koos voor een groene en gouden nagellak maar er waren nog veel andere leuke kleurtjes!
Ik vind het effect echt superleuk met die streepjes! Het ziet er ook een beetje 3D uit :).
Verder droogt de nagellak heel snel maar ik raad wel aan een base- en/of topcoat te gebruiken zodat hij langer blijft zitten!
X






2 opmerkingen:

  1. Heei leuke blog. Aleen jmmr dat ik de foto's niet kan laden:(. Ik heb zelf ook een blog: byhillevi.wordpress.com
    Hillevi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad jammer, ik heb ook eens op jouw blog gekeken :) x

      Verwijderen