dinsdag 13 augustus 2013

Rimmel Apocalips lip lacquer!

 Na veel goede reviews gelezen te hebben besloot ik om ook een apocalips lip laquer te kopen, het is een soort glossy gepigmenteerde lipgloss, ik heb hem in de kleur 'apocalyptic'. Lees verder als je wilt weten wat ik ervan vind!
 Hier kan je de swatch en het borsteltje zien, de lip lacquer is echt supergepigmenteerd! Heel mooi! Het kwastje is op zich goed maar het 'putje' erin er kan voor zorgen dat er soms een beetje veel op je lippen komt. Verder brengt het kwastje redelijk goed aan.
Een nadeel vind ik de geur, hij ruikt een beetje naar deeg vind ik, dat vind k persoonlijk minder fijn maar dat ruik je niet meer zo hard als je hem hebt aangebracht.
De Rimmel lip lacquers zijn voor €10.99 te koop. Ik heb deze samen met een andere lippenstift waar je al een review van kon zien gekocht. Hij was samen met die lipstick €12, omgerekend dus €6 euro per product.
Ik denk dat ik wel meer van deze lip lacquer zou willen als ik een mooie kleur tegenkom!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten