woensdag 18 september 2013

Essence Lipstick 09 Wear Berries!

Essence heeft nieuwe lipsticks aan haar assortiment toegevoegd en uiteraard moest ik er daar 1 van reviewen! Lees snel verder als je wilt weten wat ik van de lipstick vind! 

Ik vind de verpakking trouwens mooi, het is mat met glanzend 'bandje' in de kleur van de lipstick.
Er zijn 2 stickertjes op de lipstick, 1 op de onderkant en 1 op de dop.
Dit staat er op de stickers:
-Naam: 09 Wear berries! 
-Website Essence: www.essence.eu
-Houdbaarheidsdatum: 24 maanden
-Inhoud: 3.8 gram
Ik vind het goed dat er veel informatie op de stickers staat.
Nu we de stickers en verpakking al hebben besproken kunnen we over gaan naar de kleur! Ik heb voor een paarse kleur gekozen omdat ik nog geen paarse kleur had, ik vind het logo in stick een leuk detail.
De kleur is warm paars en ik vind ze persoonlijk heel mooi!
De kleur is mooi gepigmenteerd en voelt fijn aan op je lippen, hij is wel redelijk glossy en vrij dun maar verder is het wel een fijne lipstick!
Dit is niet de beste lipstick die ik ooit heb gehad maar het is een fijn exemplaar en zeker voor €2.39!
X

1 opmerking: