zaterdag 14 september 2013

Gosh cream blush: 005 Lusty Pink!

In mijn Spanje shoplog kon je deze felroze cream blush al tegenkomen en vandaag, ik weet het pas veel later :), heb ik er een review over! Ik kocht deze blush voor €2.50 in de korting in het Kruidvat en dat vond ik echt een koopje voor zo'n mooi product!
De verpakking is heel simpel en dat vind ik persoonlijk mooi! Het is niet te druk en ook de sticker op de achterkant is overzichtelijk!



Informatie op de verpakking vanachter:
-Naam blush: 'Natural touch cream blusher 005 Lusty pink'
-Houdbaarheidsdatum: 12 maanden houdbaar
-Made in Italy
-Inhoud: 5ml

Op deze foto's kan je de de kleur en swatchen zien. De kleur is een mooie felle warm-roze kleur! Supermooi en fel! 
De blush is creamy en heel fel maar je kan hem ook zacht aanbrengen, ik vind het aanbrengen trouwens wel nogal moeilijk, het is niet zo makkelijk om het uit te blenden, ik doe dit trouwens met mijn vingers maar misschien gaat het wel beter met een kwast of sponsje.

Verder vind ik het wel gewoon een goede blush! Je kan hem licht maar ook feller aanbrengen en de pigmentatie is goed en hij is ook romig genoeg! 
Ik kan deze blush zeker aanraden alhoewel ik persoonlijk meer fan ben van de standaard poeder blushes! 
XNena.

1 opmerking:

  1. Een cream blush wil ik zo graag eens proberen, omdat deze bekend is om hun natuurlijke look. Het is een mooi kleurtje en een koopje.

    BeantwoordenVerwijderen