vrijdag 27 september 2013

Review: Catrice oogschaduw 620 Inglorious mustards en Rimmel Retro glam Scandaleyes mascara!

Voor mijn kreeg ik een heleboel cadeautjes waaronder ook deze mascara en oogschaduw waar ik vandaag een review over heb! Lees snel verder als je wilt weten wat ik ervan vind!




Ik ga beginnen met de oogschaduw. De oogschaduw is van Catrice en hij is zoals de sticker zegt nieuw. Er zit 2 gram in de oogschaduw en je kan hem 24 maanden houden.
Ik vind de kleur trouwens echt super mooi, hij is warm geel met shimmer!

Op de bovenste foto kan je de kleur extra goed zien, hier kan je duidelijk de zachte shimmer en goudgele gloed zien.
Dan de swatch, de oogschaduw is mooi gepigmenteerd! Hij is fel en niet te poederig zoals we van Catrice gewend zijn!
Nu over naar de mascara! De mascara zit mooi in een plastic verpakking, zo ben je er zeker van dat niemand hem hiervoor al geopend heeft. Ik heb de mascara in de kleur '001 black', ik denk dat dat trouwens de enigste kleur is.

Wat zegt Rimmel over de mascara?
De eerste mascara die wimpers voller maakt en overbuigt voor een eyeconic 60's look!
De zandlopervormige borstel vromt zich om de wimperlijn en duwt de wimpers omhoog om zo een grote en krachtige oogopslag te creƫen.
Elke wimperhaar wordt aangezet voor grote, krullende en volle wimpers zonder klontjes!

Op deze foto's kan je nog wat informatie en de ingrediƫnten terugvinden.
Hier kan je de borstel zien, hij is inderdaad zandlopervormig zoals Rimmel vermeldt.
Mijn ogen zonder de mascara en met de oogschaduw.
Mijn ogen met de mascara en de oogschaduw: Ik vind het effect  best wel goed! De mascara is jammer genoeg wel een beetje klonterig maar ik vind wel dat hij veel volume en vooral heel veel lengte geeft aan je wimpers!
Ik wou nog even vermelden dar ik deze 2 kleuren voor de rest van de look heb gebruikt, de witte in mijn ooghoeken en de bruine in de arcadeboog!

Ik ben met beide producten heel blij en kan ze alletwee aanraden!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten