maandag 16 december 2013

Kerstmis #1: Mijn favoriete nagellakjes voor kerst!

Vandaag heb ik het eerste kerstartikel voor jullie. Ik laat jullie mijn favoriete kerstnagellakjes zien, ik heb 6  lakjes uitgezocht die ik bij kerst vind passen.Veel plezier! (use the translate bar if you want to read the post in another language!) 



Het eerste lakje is rood met glitter, het is van Catrice en heet 550 Marilyn & me. De tweede nagellak die ik koos is groen en is ook van Catrice, deze heet 10 I'm not a greenager. De 3e is deze brons-gouden, hij is ook van Catrice en heet 910 Oh my goldness!
Dan hebben we deze striper van Max, deze zat in een setje met nog 2 andere stripers uit de Action. De middelste op de foto is een van Essence, hij heet 60 fateful desire. De laatste is van Hema en heeft nummer 04.

Hier kan je de swatchen van de nagellakken zien, ik heb elke nagellak op nagel gelakt en met de striper heb ik een lijntje op mijn wijsvinger gemaakt.
Dankjewel voor het lezen!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten