zondag 22 december 2013

Lush Happy Hippy Showergel!

Vandaag heb ik een review over deze Lush Happy Hippy shower gel! Ik kreeg deze voor Sinterklaas en ik wou deze al meteen uittesten omdat Lush echt geweldige producten heeft. Lees snel verder! (use the translate bar if you want to read the post in another language!) 


Er zit 250 gram in deze douchegel. Er zit ook vers grapefruitsap in en de schil van de grapefruit wordt voor etherische olie gerbuikt die ook in de douchegel zit. De rest van de ingrediƫnten kan je op de onderste foto zien. Er zit wel parfum en SLS in.
Lush heeft ook altijd leuke tekstjes op haar verpakkingen staan, die altijd leuk zijn om te lezen :)

De douchegel is vrij dik en heeft een soort gelige kleur. Hij ruikt echt superfris en lekker! Ik vind deze douchegel echt superlekker ruiken en ik kan hem zeker aanraden!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten