woensdag 4 december 2013

Miss Sixty Parfum!

Voor mijn verjaardag, al een hele tijd geleden dus kreeg ik dit parfum flesje. Vandaag heb ik daar dus een review over! Veel leesplezier! (use the translate bar if you want to read the post in another language!) 



Hier kan je het doosje zien, het parfum staat erop afgebeeld en de naam 'Rock Muse' staat er ook op.
Er zit 30 ml in het flesje.
Hier kan je de onderkant zien en ook de ingrediƫnten. Het is 78% vol en je kan het 36 maanden bewaren.
Het flesje zelf ziet er speciaal uit, het is zeker geen gewoon alledaags flesje. Het heeft een hartvormige vorm met vlammen aan de onderkant en de dop heeft de vorm van een diamant. Het ziet er vrij stoer en een beetje rebels uit, niet echt helemaal mijn smaak maar ik vind het wel mooi. De rode en oranje kleuren passen goed bij de vorm van het flesje.
Dan over naar de geur! De noten zijn: rode bes, bergamot, grapefruit, roos, jasmijn, heliotroop, sandelhout, patchouli, vetiver, basmati rijst en musk. Het is een vrij zware, vrouwelijke en zwoele geur, die ik eerder in de avond zou dragen.
Het blijft ook lang hangen, 's avonds ruik je de geur nog steeds een beetje!

Ik kan dit parfum zeker aanraden als je van iets zwaardere en heel vrouwelijke geuren houdt!

XNena



1 opmerking:

  1. Die geur ziet er heerlijk uit! Ik heb nog nooit een parfum van Miss Sixty geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen