vrijdag 31 januari 2014

Max Baked Eyeshadow: review!


Vandaag heb ik een review over dit oogschaduwdoosje van Max. Max is te koop in de Action, het kost er €1.29, heel goedkoop voor oogschaduw! Lees mee!



Ik kocht de oogschaduw in de kleur Champagne Rose. Ik vond dit een mooi palettje, vooral vond ik de roze tinten spraken me aan. Er zit 5.5 gram oogschaduw in en het doosje is 12 maanden. De oogschaduw is niet op dieren getest wat ik een groot pluspunt vind!

Je kan de oogschaduw nat en droog aanbrengen, droog voor een natuurlijk effect en nat voor maximaal effect. Je kan ook de ingrediënten zien op de foto.

De kleuren kan je op deze foto nog eens beter zien. Er zit een perzikkleurige, parelkleurige, hazelnootbruine en donker grijs-bruine kleur in het doosje.

Hier kan je links de droge en rechts de natte swatchen zien. Als je de oogschaduw droog aanbrengt is hij niet zo goed gepigmenteerd, en eerder natuurlijk en zacht. Maar als je het toch iets feller wil moet je de oogschaduw nat aanbrengen, zoals je kan zien is hij dan ook veel beter gepigmenteerd! De oogschaduw blijft wel goed zitten maar ik zou aanraden oogschaduwbasis te gebruiken.

Ik ben over het algemeen tevreden met deze oogschaduw en ik kan hem zeker voor die prijs aanraden!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten