vrijdag 7 februari 2014

Rimmel London: Nagellak 315 Ready, Aim, Paint!: review!

Ik heb dat bijna iedereen wel een rode nagellak in haar collectie heeft. Ik had er ook eentje in de mijn emaar die was uitgedroogd dus heb ik hem weggedaan. Maar ik had dus nog steeds geen goeie, mooie rode nagellak dus besloot ik deze van Rimmel te kopen in de 315 Ready, Aim, Paint!. Lees snel verder!

Rimmel zegt dat de nagellak al dekt met 1 laagje en dat hij in 60 seconden droogt, hij heet dan ook 60 seconds nail polish. Er zit 9 ml in het potje en je kan het 12 maanden houden. 
Het kwastje is vrij breed en afgerond en lakt goed.
De nagellak ziet er heel mooi en glanzend uit. Je moet best wel 2 laagjes aanbrengen omdat hij met 1 laagje toch nog een beetje doorzichtig is en niet zo lang mooi blijft. Of de nagellak echt in 60 seconden droogt, mmh...niet echt, hij droogt wel snel, maar het duurt toch zo'n 2à3 minuten. De nagellak blijft 3 dagen mooi zitten. 
Ik kan hem zeker aanraden!
XNena

1 opmerking: