dinsdag 4 februari 2014

The Body Shop Body Butter: review!


Vandaag heb ik review over deze Body Butter van The Body Shop. Ik was vorige namelijk even naar daar geweest (nog tijdens de solden) toen zag ik dat deze maar €6 in plaats van €20 kostte! Ik moest deze dus wel meenemen om uit te testen en aangezien ik al vaker body butters van The Body Shop gehad heb, wist ik dat ze heel goed zijn en, dat ik me zeker niet zou betreuren er een te kopen. Lees snel verder!



Ik kocht hem in de geur 'aardbei', deze is voor normale huid. Het is echt een super grote pot vol met Body Butter, er zit 300 ml in.
Er zit aardbeienolie en vochtregulerende cacao- en sheaboter die werden ingekocht in het kader van Comminuty Fair Trade.

Hier zie je alle ingrediƫnten.


De Body Butter zelf heeft een lichtroze kleur. De textuur is vrij romig maar toch vrij vast. Je kan de body butter makkelijk uitsmeren over je huid, ik merk wel dat hij een beetje vet is maar je huid wordt achteraf wel zacht!
Ik ben tevreden met deze body butter, het is echt een fijn product. Hij ruikt lekker, is romig en het is bovendien een grote pot dus je komt er lang mee toe!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten