woensdag 19 februari 2014

The Body Shop: Lipbalsem Aardbei: Review!


Vandaag heb ik een review over deze lipbalsem van The Body Shop. Het is de Born Lippy Lipbalm in de kleur/geur/smaak aardbei. Ik had hier eerder al de watermeloen versie van die ik echt geweldig vind en nu wou ik de aardbie versie ook eens proberen. Deze kostte toen maar €3 dus dat is een heel goede prijs! (use the translate bar if you want to read the post in another language!) 



Hier zie je het potje nog eens van dichterbij, er staat een mond op met het logo van TBS. Er zit 10 ml in.

De lipbalsem is 12 maanden houdbaar.

Hier kan je alle ingrediƫnten zien. Er zit parfum in de lipbalsem.

De lipbalsem is mooi rood van kleur.

Ik vind de lipbalsem heel fijn, hij heeft een superlekkere geur en smaak en hij verzorgt mijn lippen goed en voorziet ze van een mooie subtiele rode kleur. Ik kan deze lipbalsme zeker aanraden!
XNena





Geen opmerkingen:

Een reactie posten