maandag 10 maart 2014

Hema Eyeliner Zwart: review!


Vandaag heb ik een review over deze eyeliner van Hema. Ik kocht deze een tijdje geleden en vandaag heb ik er een review over. Lees snel verder! (use the translate bar if you want to read the post in another language!) 




Ik kocht de eyeliner in het zwart. Er zit 6 ml in en hij is 6 maanden.

Hier zie je het kwastje, het is vrij dun en het werkt best wel goed! Je kan er makkelijk dunne lijntjes mee aanbrengen en het werkt over het algemeen snel.

De eyeliner is goed gepigmenteerd. Hij is makkelijk aan te brengen en blijft goed zitten. Op het einde van de dag missen er wel wat stukjes maar het ziet er wel nog goed en even zwart uit. 

Ik ben tevreden over deze eyeliner en ik kan hem zeker aanraden!

De eyeliner is voor €3 te koop bij Hema.

1 opmerking:

  1. Lijkt ongeveer dezelfde werking te hebben als de Essence stays no matter what liner, enkel is dit penseel iets minder fijn (denk ik).

    BeantwoordenVerwijderen