maandag 3 maart 2014

Maybelline Babylips LipBalm: review!


Vandaag heb ik een review over een van de welbekende Babylips lipbalsems. Ik wou deze al langer proberen maar in de Kruidvat filialen bij mij in de buurt hadden ze ze nooit. Toen ging ik een keer naar de DI, dat is ook een drogisterij en jawel, hier hadden ze ze wel! Ik vind de DI ook echt een leuke winkel, ze hebben er andere maar ook een aantal dezelfde merken als in het Kruidvat. Sommige merken zoals Maybelline en Bourjois hebben ze er echt heel uitgeberid en ze verkopen er bijna alle producten van wat ik goed vind! Maar goed, lees snel verder voor de review!




De Babylips kenners hadden al aan de hand van de foto gezien dat ik 'Pink Punch' heb gekocht. Ik wou ze wel allemaal kopen omdat ze allemaal zo leuk zijn maar ik besloot toch voor deze te gaan omdat ik door andere reviews al wist dat deze een felle roze kleur afgeeft waar ik erg van hou! De verpakking van de lipbalsem is roze met gele letters, het ziet er heel leuk en kleurrijk uit!


Op de achterkant staat informatie over een test die Maybelline heeft uitgevoerd met deze lipbalm, alsook de ingrediënten! De lipbalsem is 24 maanden houdbaar na openen en is in Frankrijk gemaakt.


Op de lipbalsem zelf staat in het kort de informatie die ook op de kartonnen verpakking staat. Hier staat wel iets anders op wat ik zelf een beetje raar vind, er staat namelijk 'for adult use only' oftewel 'alleen voor volwassenen'. Mogen kinderen dit dan niet gebruiken? Volgens mij staat dit erop uit voorzorg dat kinderen het niet zouden opeten og iets dergelijk. Maar het blijft toch een beetje raar :-)

De lipbalm heeft een felle roze kleur die een beetje neigt naar paars.

Zoals je kan zien geeft de lippenbalsem dezelfde felle kleur af als je het swatch! De kleur is fel maar nog steeds draagbaar en goed voor dagelijks gebruik.

Mijn lippen voor:

Mijn  lippen na:

Je ziet de felle kleur ook goed terug op mijn lippen! Verder is de lippenbalsem vrij dun van substantie maar toch nog fijn en ook weer niet té dun. Het blijft maximum 30 minuten mooi zitten, daarna zijn je lippen wel een stuk zachter maar of het je lippen 8 uur hydrateert? Nee, dat niet! Maar ik denk dat geen enkel lipproduct dat doet en zeg nu zelf zo erg is het nu ook weer niet om je lippenbalsem even bij te werken!

Ik vind dit een geslaagde lippenbalsem en ik wil zeker meer van deze uitproberen!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten