dinsdag 15 april 2014

Donkerpaarse lipsticks: Hema & 2B!

Vandaag heb ik een review over deze 2 lipsticks. Ik wilde al een tijdje donkerpaarse lipstick proberen. Eerst kocht ik een lipstick van Hema met shimmer en daarna eentje zonder glans van 2B. Lees snel verder! 
De linkse lipstick op de foto is die van 2B, de verpakking is glanzend zilver met roze. De rechtse lipstick is van Hema, deze heeft een matte zwarten huls. 


De lipsticks zijn ongeveer donker van kleur, die van Hema is misschien iets lichter en neigt meer naar bordeaux.
De 2B lipstick heb ik in de kleur 18 violet flame, die van Hema in de kleur 14 van de longer lasting lipsticks.
Hier zie je de swatchen, de bovenste swatch is die van Hema en de onderste van 2B. Beiden zijn goed gepigmenteerd, de Hema lipstick heeft veel glans en glitter in zich waar ik niet zo'n fan van ben maar de lipstick ziet er mooi uit en voelt fijn aan! De 2B lipstick heeft geen glitter maar is niet mat op je lippen het heeft een lichte glans. Ik ben erg blij met beide lipstick!
De Hema lipstick kost 2.75€ en de 2B 4.95€.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten