maandag 14 april 2014

Essence Lipgloss!


Vandaag heb ik een review over deze 2 Essence lipgloss'jes die ik kocht van de producten van het nieuwe Essence assortiment, ik kocht deze al een tijdje geleden en vandaag heb ik er dus een review over. Lees snel verder! (use the translate bar if you want to read the post in another language!) 


Ik kocht een matte xxxl long lasting lipgloss en een xxxl shine lipgloss. De matte lipgloss heb ik in de kleur 05 Velvet rose, de gewone lipgloss in de kleur 28 Pretty in hibiscus. Velvet rose is een mooie oudroze kleur en Pretty in hibiscus een felle koraalkleur met veel shimmer. 

Essence over de matte lipgloss: 'longlasting, silky lipcream for a soft matt finish'
Essence over de gewone lipgloss: 'ultra shiny lipgloss, moisturising and non-sticky' 

In de matte lipgloss zit 4.5 ml en in de andere 5 ml. Beiden zijn 24 maanden houdbaar.

Hier kan je de borsteltjes zien, ze zijn beiden plat en lang. Het borsteltje van de matte lipcream ziet er redelijk droog uit, de lip cream heeft een redelijk droge substantie. 

De xxxl shine lipgloss heeft een vrij lichte maar mooie pigmentatie, de lipgloss heeft een subtiele zoete geur en is niet plakkerig. Hij blijft wel niet zo lang zitten maar is verder wel goed! 
De xxxl long lasting ligloss met matt effect vind daarentegen niet fijn, de cream is heel droog en voelt een beetje aan alsof he fluweel op je lippen hebt, de naam is dus wel toepasselijk maar het voelt echt niet aangenaam aan. De kleur is op zich wel mooi maar de lipgloss is heel droog en dat zie je ook op je lippen. De geur is ook echt veel te zoet en overdreven, het ruikt naar gebak met veel suiker!

Ik ben blij met de lipgloss maar de matte lip cream is geen succes!
XNena

Beiden lipgloss'en zijn in drogisterijen zoals Kruidvat te koop en kosten rond de 2 euro.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten