zondag 13 april 2014

Update: weinig artikels, Griekenland reis!

Ik wilde jullie vandaag weer eens updaten over van alles en nog wat! Ten eerste, ik heb de laatste weken heel weinig gepost op mijn blog. Dat komt vooral doordat ik het heel druk had met school en als ik dan eens eventjes niks te doen had wilde ik liefts gewoon even relaxen en had ik vaak geen zin in blogposts en filmpjes maken. Ten tweede was ik vorige week in Griekenland! De reis was door een aantal leerkrachten van mijn school georganiseerd en er gingen dus ook enkel mensen van school mee dus geen ouders en broers/zussen! De reis was superleuk, we hebben veel steden gezien in Griekenland en ons goed geamuseerd! Ik ga misschien ook nog een artikel maken met een paar foto's van de reis!

Ik ga de komende weken proberen om meer blogpost te maken en ook meer filmpjes (zeker 1 per week)! Ik heb nu ook vakantie dus dat zal hopelijk wel lukken! 

Groetjes,
Nena

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen