vrijdag 25 juli 2014

Action Body Benefits Nail Care Nail Polish Remover!


Vandaag heb ik een review van deze nagellakremover. Ik kocht deze in Action en ik was al langer benieuwd naar een dergelijk product maar meestal kosten dit soort potjes met nagellakremover nogal veel, rond de 6-7 euro. Deze was zo'n 1 euro 50 dus besloot ik hem mee te nemen! Lees mee!





Het potje heeft een roze met witte verpakking. Er zit 75 ml in. Er zit geen aceton in deze nagellakremover wat beter is voor je nagels dan wanneer er wel aceton in zit. Verdere ingredienten zie je op de bovenste foto. Deze nagellakremover reinigt uiteraard je nagels maar er zit ook glycerine in die je nagels verzorgt.


Hier zie je de spons die in het potje zit, hierin zit alle remover weliswaar gedrenkt en dat zou dus je nagellak verwijderen. Tijd om het product uit te testen!

Before:

While:
After:

Zoals je kan zien is mijn nagellak helemaal weg nadat ik deze nail polish remover heb gebruikt! Ik be echt fan van dit soort potjes met nagellak remover. Het werkt super snel en bovendien verzorgt deze remover je nagels ook nog eens, hij droogt ze alleszins niet uit zoals je vaak hebt. De nagellak ruikt ook nog eens lekker en laat dit ook achter op je nagels na gebruik! 

Ik ben zeer tevreden over deze nagellak remover en kan hem zeker aanraden!

XNena




Geen opmerkingen:

Een reactie posten