dinsdag 15 juli 2014

Max CC Cream!


Action heeft nu ook een CC cream in haar assortiment en als blogger wilde ik deze natuurlijk eens uitproberen.  De cc cream heeft een simpele matte zwarte verpakking die me erg aanspreekt. Lees verder als je wilt weten of dat bij het product zelf ook het geval is!


Ik kocht de cc cream in de kleur 'Fair', de lichtste kleur. Er zit 30 gram in de tube. De bb cream is 6 maanden houdbaar. 



Zoals je kan zien is de cc cream heel licht, dus perfect voor als je een heel lichte huid hebt, want vaak is het toch wel moeilijk om een kleur te vinden die niet te donker of te oranje is.
De substantie van de bb cream is vrij waterig dus dat vind ik wel een minpunt. Hij verminderd roodheid goed maar heeft niet echt een geweldige dekking. 

Voor:

Na:

Ik ben op zich wel tevreden over deze cc cream en ik mix hem vaal met een dikkere foundation of bb cream of die iets dunner en luchtiger te maken. Hij is ook erg fijn als je niet veel dekking nodig hebt.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten