vrijdag 29 augustus 2014

Baolishi Oogschaduw palette, review!


Vandaag heb ik een review over dit palette van Baolishi. Jullie zagen dit al in mijn vlog en kleine shoplog van bij mijn oma terugkomen. Lees mee!



Het palette bevat 5 kleuren: wit, lichtroze, lichtbruin, donkerbruin en paars. Er zit ook een spons applicator in het doosje. Ik vind de kleuren stuk voor stuk heel mooi en apart!


Op deze foto kan je de ingredienten zien alsook de nummer van het palette, namelijk 2.



De oogschaduws zijn zoals je kan zie goed, vooral de donkere kleuren en de lichtroze.




Ik heb een look gemaakt met alle kleurtjes zodat je ook eens kan zien hoe de kleuren eruit zien als je ze hebt aangebracht. De kleuren zien er best mooi uit en zijn goed zichtbaar op mijn ogen, beter dan op de swachtes! 

Ik ben erg tevreden met dit palette! Ik kocht voor zo'n 2 euro in 'Euro Markt', een goedkoop winkeltje dichtbij mijn oma's huis.

XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten