woensdag 20 augustus 2014

Gele nagellak: review!

Vandaag heb ik een review voor jullie over deze felgele nagellak van Rimmel. Een tijdje geleden kocht ik deze in Action, ze hadden er namelijk een heleboel drogisterij make-up aan lagere prijzen, deze nagellak koste bijvoorbeeld €2,39 wat dus een stuk goedkoper is dan in de drogist! Als je wilt weten wat ik van deze nagellak vind, lees dan verder! 

De nagellak is van de 60 seconds collectie van Rimmel. Ik heb hier ook een rode nagellak van die 
me erg bevalt. 
De kleur van deze nagellak is 710 sunny days, de naam past dus goed bij de kleur! In het flesje zit 8 ml. Rimmel vermeldt ook nog dat de nagellak in 1 laag dekt en binnen de 60 seconden droogt. Op zich dekt hij wel al in 1 laag en droogt hij best snel, maar ik raad je toch aan om 2 laagjes te gebruiken aangezien de lak dan beter blijft zitten.

 Ik ben zeker tevreden met deze nagellak, hij lakt goed, heeft een goed kwastje, dekt goed en blijft zo'n 3 dagen mooi!
XNena 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten