vrijdag 1 augustus 2014

Mijn Rode Lip Producten Collectie!


Ik zag laatst dit filmpje van Ooh la rouge waarin Josephine, de eigenares van dit Youtube kanaal 5 rode lippenstiften liet zien. Ik kreeg daardoor het idee om mijn collectie van rode lip producten te laten zien. Rood vind ik een supermooie kleur op de lippen en ik heb dan ook een aantal rode lipsticks, balsems en glossjes. Lees mee!




Dit zijn al mijn rode lip producten:
Van links naar rechts:
-Essence 02 All you need is red
-Rimmel Kate Moss matte 107 
-Catrice Lipgloss 130 How Do You Dare to Wear?
-Catrice lip Polish 040 Let's Red Loud! 
-Dr Pepper Lip Smacker
-The Body shop Strawberry Lip Balm

Het filmpje van Josephine:

Dragen jullie vaak rode lipstick en wat is jullie favoriet? Let me know :)

XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten